?

Log in

No account? Create an account
 
 
01 June 2011 @ 06:40 pm
AE2 Con Report  
Okay... let’s start with this AE2 Con report, shall we? Though, this is not that detailed ;-) Basically it’s just an overview of the trip, the entire weekend and the awesome ppl I met.



Well, I guess first of all I gotta say that I’m uber-happy that they released more tickets for the weekend. Sure, this way it was also set to be more chaotic. But than again, it’s RE after all… so “chaotic” was key either way.

My journey started on Thursday evening when I met up with lupina78 and sweetgirl7808. I slept over and around 1 am in the morning we started our roadtrip to Mannheim (in total we were 6 ppl) But even though we were on the road for about 9 hours (including some breaks and breakfast in Nürnberg) it didn’t feel that long. It was fun.
And we arrived at the con hotel around 10-ish am.

About an hour later my darling angels_cordy, Petra, her bf and I met up at the con hotel. Though since Tanja and I were not staying at the con hotel, we said our quick goodbyes and we drove to our hotel. After getting checked in we made our way back to the con hotel (which was only about a 5 minute walk away)
And then the most amazing thing ever happened!! We went to registration and it wasn’t chaotic! OMG!! We were super quick and got EVERYTHING we booked! Weird!!! :O Sadly lots of our friends were not that lucky :-( But still, I was highly surprised.

After that we checked the vendors stuff out (which btw was AWESOME!!! Best merchandise ever!) And later we met up with friends again, went into town to grab something to eat and spent the rest of the evening hanging out.

Saturday morning started at 4:30 am. LOL Cause Tanja and I wanted to watch the SPN finale right in the morning. And everything worked out perfectly. I even brought my dvd player from home. So, we hooked it up to the tv and got to enjoy the finale on the big screen.

Oh right… I forget to mention that we were staying at the same hotel as the stars! Wohooo. How awesome is that? Usually we are always the ones getting those stories told. Lol But now we were the ones bumping into Jensen on the way to the elevators.
And on Saturday we even rode the elevator with Jason (who btw pressed the wrong button at first and apologized like a million times LOL Also, he is a pure gentlemen cause he held the door open for us! Awww).

Saturday was a bit more chaotic. Longer lines, some fuck ups regarding the coffee lounges (which btw I didn’t win *sigh* ) BUT what made me happy was the fact that some of my friends who’ve never been to one and don’t do this convention thing that often, were able to grab tickets for Jared and/or Jensen! Cause I truly believe that every fan out there should be able to experience this at least ONCE in their lives. *g* And this way Jared even turned some Jensen girls into Jared-lovers!! I mean, come on, that’s awesome, isn’t it? :-D (and also very understandable) *giggles* (hey I’m a Jared girl?! What do you expect??? )

Okay now let’s talk about J + J during that weekend. I know this sounds probably a bit douche-y, but when you’ve been to quite some conventions and experienced the boys A LOT you start to see some stuff. I had the strong impression that this entire con was more like a job for the boys than anything else. Yeah yeah, I know, by the end of the day all the conventions are just a job… but at some cons you get the feeling the boys enjoy themselves… have fun themselves etc (like the one in Rome) But it wasn’t like this in Germany. Both were beyond exhausted - which is totally understandable. Plus some fans were kinda weird towards them (like with stupid questions etc) And not to mention the whole indecent with Jared and the kiss at the photo ops. GAH. I will never ever get why some “fans” have to behave sooo stupidly and basically prove over and over again that this fandom also has some crazies out there. *sigh* After that Jared felt (understandably) quite off for the rest of the weekend. Sure he tried to be all smiley and funny like always, but when you looked closer, he was a bit different and more reserved.

Also, in my opinion there were lots of stupid questions during the weekend OMG. Seriously, ppl. When you get the chance to ask a question why does it has to be a question like “Why do you wear pants?” *shakes head*

Also, Jensen seemed a bit pissed during the entire weekend. Every time I saw him going from A to B he looked pissed and it felt like he wanted to be anywhere but there. Also, at the autographs, he didn’t even look up and didn’t say a single word. And I was not the only one having that experience. Don’t get me wrong, I’m sure he was all smiley face with some other ppl, but those were my impressions of him.

I’m convinced that at the end of the weekend both boys were glad it was over and that they were done with it. Even at the closing ceremony (which btw was suuuper short) it felt like “yadda yadda yadda… now we’ve crossed Germany off the list. Thanks for having us and…. good night”

But there were also cute moments between the boys… like the one were Jared had to describe himself and Jensen patted his knee and confirmed everything Jared said. Or, after the incident in the photo op room… Jensen went to Jared and checked on him. Can I hear an “awwww”? :-) And also shortly after their panel started, they pushed their stools a bit closer together. It was just adorable and I’m sure also totally unintentionally.

BUT OF COURSE the highlight was the infamous train story. OMG. I would have LOVED to be in the room when Jared told Jensen about it!! I’m sure this will be mocking material for years to come. (not to mention what Misha will do when he hears about it LOOOL I already see miniature trains popping up on set everywhere lool )

Photo Ops:

I only had a photo op with Jared!!! <333 And as always the picture turned out awesome. I love it. And Jared looks sooo stunning. Also, it seems his hair is trying to “make connections” with mine! (sorry don’t know how else to explain it )LOL But I just love it.
As I walked up to him he said: “Hey babe… how have you been?” Awww.
As always, I won’t be posting the photo, but I was in the photo op room on the first day… so I got the coat/scarf picture!! *melts*

All other stars were great, too. Well, Brock was still his shy self and didn’t really know what to do on stage. Poor guy. Someone should give him a cookie or something. Mark is still not my friend lol But I enjoyed his panels and he was nice at the autographs.
Richard is still perfect in any way!! And sooo much fun! He even wrote a little bit of German along with his autograph. Guess he looked some stuff up before the con. lol But it was still nice of him to do it :-)
Oh well and Fred? Yeah, not my cup of tea… but I already knew that years ago. Though, he was still all nice and polite at the autographs and also tried to speak German with me. So, he gets points for that *g*

Jared’s autograph was not included in any package. So sadly I didn’t have one of him this time. But I still saw him in the autograph room while I was standing in line for the other stars! So everything was alright :-)

Well, all in all… the con itself was okay… :) Jared and Jensen were dead tired and it seemed also a bit pissed. But I’m glad they were there and now I hope they will have some more time to relax before the next con and before the stressful shooting starts up in July.

BUT what made the weekend really shine were all the amazing ppl I had the pleasure to hang out with:

lupina78 and sweetgirl7808 are two of the most adorable and sweetest girls I’ve ever met. Partly they made it happen that I was able to go to this con!! *squishes you both* And Andi, thanks again for the perfect and fun road trip!!! Oh people, I’m telling you… we had so much fun. At one point I even laughed tears. And on our way back home, there was a traffic jam. So we just pulled the windows down, turned up the music to impossibly loud and grooved our way through the song LOL Fun times.

angels_cordy who will always be my angel <333 Also, she brought me an entire 12pack of Vanilla Coke!! Well, honey you def. know the way to a girls heart, right? :-D Man, every time we have to part after one of our awesome trips it gets harder and harder!!! *sigh*

lady_eilthana, it was soooo awesome to finally meet you in person!!! \o/ You are such a cutie and so much fun to talk to! We def. have to repeat that!!

deanvica23, it was good to see you again! :-) Hope you enjoyed your Jensen experiences very much!! And again thank you for the presents!! \o/

thescenery, finally we were able to succeed in the picture mission, huh?! LOL Though, I still think the Doug picture was just sooo embarrassing! Poor guy!!! But it was so good to see you again!! Two times in only 6 weeks! That’s def. a new record for us, huh?

morgentau, told you I will stalk you on LJ from now on!! So, feel yourselves be warned!! It was very, very nice to meet you. Esp. the Brock panel wouldn’t have been the same without you by my side *ggg*

schnueffi147, OMC!!!! (sorry I just had to one more time) YAY we finally talked with each other!! LOOL Thanks for the fun evening. And FINALLY more Austrian power at our table!! Wooohooo. *high fives ya*

chaotic4life, what a surprise!! Running into you in the lobby was fun and so unexpected! Wooh. Who would have thought that after so many years we would meet again? And at a SPN con? But it was very good to see you again!!! <33

Yeah… there were quite some more ppl who are not on LJ (yet). Seriously, all of you guys made the weekend just perfect and so much fun!!! \o/ And this is one of the main things I love about this whole convention stuff!!! \o/

Tags:
 
 
 
Shellz: dean needs a naptrueshellz on June 1st, 2011 04:54 pm (UTC)
Eurgh, cant believe happened in the photo op room! How crazy are people sometimes! What happened there?
Glad you had a good time
And I can see you got the B&W photos of Jared from the con
Lol
x
tinkabell007tinkabell007 on June 4th, 2011 11:39 am (UTC)
Oh ppl are indeed crazy! :-( There was a girl who asked Jared if she could hug him for the picture. And Jared was all "yeah, sure...no problem" So, she did. After the pic was taken she just turned to him and kissed him!!! :-((

Hehe yeah, I did buy the b/w photo. Sadly, they were only selling one of the pictures. But the smiling picture was an entirely new one. So, I was happy with it *g*
borgmama1of5borgmama1of5 on June 1st, 2011 05:07 pm (UTC)
Thanks for sharing your experience. It must get tiring to do cons back to back. And I give Jared props for carrying on after the crazy fan!
tinkabell007tinkabell007 on June 4th, 2011 11:41 am (UTC)
You are welcome. Thank you for reading :-)

And I completely agree. The number of cons the boys already did this year (and still are planning to do) is kinda crazy. This weekend they are at NashCon. I hope that after that they will have some more time to relax before S7 starts.
(Deleted comment)
tinkabell007tinkabell007 on June 4th, 2011 11:44 am (UTC)
OF COURSE! I have to make up for all the years we kind of ignored each other ROFL

And I totally agree. Meeting fellow fans and spending a weekend far, faaar away from all the real life crap we sometimes have to deal with, is just the best thing ever and worth every convention trip!! :)

Btw... I promised you some pics. Just shoot me an email and I'll get them to you asap. (same nick, after the @ it's "inode.at" )
Stef: SPN - Jared How much is the puppy in thechaotic4life on June 1st, 2011 05:24 pm (UTC)
Was awesome to see you again! <3 Too bad I didn't have more time though. And hey! I've been to a few SPN cons since you saw me last ;)
tinkabell007tinkabell007 on June 4th, 2011 11:46 am (UTC)
Oh well, maybe next time? :) Heh. See? I had no idea. I just know every time I was at a con, I didn't see you. But then again, you probably just stayed in the RE field, huh? *g* And that I really tried to avoid in the last years *g*
Jennifer: SPN: Sam & Deandaydreamer1984 on June 1st, 2011 05:26 pm (UTC)
I can completely understand the boys attitudes. I mean, they are getting paid alot so they should force the happy face, but at the same time they do ALOT ALOT ALOT of cons, so they are constatnly away from their home and stuff. So i can see how it would get really annoying and tiresome (sp).

What is the train story??? Also, would you care to share some detail about pumping into Jensen at the hotel?
tinkabell007tinkabell007 on June 4th, 2011 11:54 am (UTC)
I totally agree!! They are doing way too many cons these days. I guess the pay is really, really good? And don't get me wrong, I like to see them and I'm always happy about it... but it just has to be very exhausting for them at some point. Esp. with 9 months out of the year having stressful shooting days :-/ They are at another con this weekend! But I really hope that after that they will get some relax time before S7 starts.

Oh well, let me link you to the train story, since I have no way of telling it in all the details: http://kynikey.livejournal.com/188481.html (it's a bit further down in this girl's entry) You def. have to read it. It's hilarous and soooo typical for Jared!!

Oh and about Jensen and th elevator. Well, on Friday night, we went back to our hotel and already saw some suspicious vans outside the door. So, we entered the looby, turned towards the elevators, and there he was. Jensen, wrapped in a thick jacket, cap and scarf, pulling at his suitcase! We were so shocked to see him LOL We tried to hide our convention wrist bands so that he didn't think we were like crazy stalker girls lol He looked exhausted and pissed as he made his way to elevators. So we stalled and made sure to not take the same elevator. LOL
Griva: Dean pornstargriva_x on June 1st, 2011 05:40 pm (UTC)
Hey! Thanks a lot for the report and honesty! I guess if you have less than a week between the cons, one would be tired! But then the guys decided to sign on themselves...maybe next time they will plan more breaks between the cons.

I practically was not following this con - UK fuckery was enough. But you still sound like you have enjoyed it. Btw, maybe it is only my opinion but imo Jensen looked thinner than usual. Still very handsome, but like he ...never rests enough, y' know. You did not notice that?



Edited at 2011-06-01 05:42 pm (UTC)
tinkabell007tinkabell007 on June 4th, 2011 02:31 pm (UTC)
Hey :) Well, and thank you for reading it and not feeling offended *gg* I always like to call the things how I see them. And well, sometimes I guess ppl are not happy with it cause they only want to ready happy and fluffy stuff. Oh well.

I def. agree. It's way too much for the boys right now. Besides that, the entire organizing was crap, the hotel for the boys was not good either (on Saturday there was a huge marathon in town... and the party, which was right infront of their windows went on until 2 in the morning) So yeah... guess they didn't get much sleep.
And now, this weekend they are already at another con. I'm sure the money is quite good but I'm also happy to see them at cons, but I think right now it's just too much.

Hehe yeah... I so hear ya about the UK con.

Hmmm honestly, I didn't notice anything like this about Jensen. Though he had some very dark circles under his eyes. So at least that was an indications of him being stressed and tired. But yeah, I didn't notice the thinner-than-usual thing.
(no subject) - griva_x on June 4th, 2011 04:03 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - tinkabell007 on June 4th, 2011 10:22 pm (UTC) (Expand)
dolnmoondolnmoon on June 1st, 2011 06:42 pm (UTC)
sounds like it was wonderful.. although Jensen being pissed about something.. maybe he had troubles or was just dead tired I mean 3 cons back to back does take its tole, we also don't know what stuff happens in their lives when we don't see them.

AWWWW Jared pic... Hair connections.. I wanna see.. and he called you babe!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BABE!!! He remembers you.. si so soooooooooo jealous
tinkabell007tinkabell007 on June 4th, 2011 02:35 pm (UTC)
I am sure the main reason for the boys being so off, was the fact that they were stressed and exhausted!! Definitely. I'm sure, there were also some other things, but this was the main reason.

Oh Jared always steals my heart away! lol Every time I think he can't be any cuter, he proves me wrong!!! And just the fact that he always makes sure to let me (and my friend) know that he remembers us, is just priceless and sooo precious!!! Why does real life not have such awesome guys in it, huh? Not fair! :-(
(no subject) - dolnmoon on June 4th, 2011 04:58 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - tinkabell007 on June 4th, 2011 09:42 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - dolnmoon on June 5th, 2011 04:21 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - tinkabell007 on June 5th, 2011 10:12 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - dolnmoon on June 5th, 2011 11:23 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - tinkabell007 on June 8th, 2011 07:06 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - dolnmoon on June 8th, 2011 09:29 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - tinkabell007 on June 9th, 2011 03:15 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - dolnmoon on June 9th, 2011 04:08 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - tinkabell007 on June 9th, 2011 10:25 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - dolnmoon on June 9th, 2011 11:50 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
tinkabell007tinkabell007 on June 4th, 2011 02:39 pm (UTC)
Well, ripping at the guy and mocking whatever he did and said on stage was fun!! Can't to that with everyone, cause not everyone would understand *g*

And weeeell, I totally blame my being sick for having been a bit slow with the adding! Yup. lol And then you simply beat me to it. But hey, I'm already happy that you told me your real nickname and weren't all "no, you are stupid.... go away"
(Deleted comment)
(no subject) - tinkabell007 on June 4th, 2011 09:58 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
(no subject) - tinkabell007 on June 8th, 2011 07:12 pm (UTC) (Expand)
lady_eilthana: Cast: J2 | heartslady_eilthana on June 1st, 2011 08:02 pm (UTC)
I really would've liked to spend a little bit more time with you and all the other girls.
I just hope we can meet againsome time! <3

And I'm beyond jealous that you got to watch the finale on a big screen on Saturday morning. And that your internet connection didn't suck. And all the other stuff.

I can't really compare any behaviors since I've never met the guys before but I liked talking to Jared in the autographs room (no queue behind me \o/) but other than that? Yeah, quite rushed. But I'd still call it one of the best weekends in my life so far. :)
I just hope all the events won't keep them from coming back some time (Doug said it was unlikely to have them both come back at the same time but well, I'd take what I can get *g*).
It still makes me a little bit sad though that, according to you, it seemed so business-like for them. :(
(Deleted comment)
(no subject) - lady_eilthana on June 1st, 2011 08:24 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
(no subject) - lady_eilthana on June 1st, 2011 08:33 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
(no subject) - lady_eilthana on June 1st, 2011 08:44 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
(no subject) - lady_eilthana on June 1st, 2011 08:50 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
(no subject) - lady_eilthana on June 1st, 2011 08:55 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
(no subject) - lady_eilthana on June 1st, 2011 08:59 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
(no subject) - lady_eilthana on June 1st, 2011 09:08 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
(no subject) - lady_eilthana on June 1st, 2011 09:14 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
(no subject) - lady_eilthana on June 2nd, 2011 12:52 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
(no subject) - lady_eilthana on June 2nd, 2011 01:41 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - tinkabell007 on June 3rd, 2011 05:36 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - lady_eilthana on June 3rd, 2011 06:03 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - tinkabell007 on June 3rd, 2011 06:08 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - lady_eilthana on June 3rd, 2011 06:18 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - tinkabell007 on June 3rd, 2011 06:26 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - lady_eilthana on June 3rd, 2011 06:30 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - tinkabell007 on June 3rd, 2011 06:40 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - tinkabell007 on June 4th, 2011 02:45 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - lady_eilthana on June 5th, 2011 02:33 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - tinkabell007 on June 5th, 2011 10:33 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - lady_eilthana on June 11th, 2011 10:17 am (UTC) (Expand)
anastdean: picJared La con 2010 from my photos (NEanastdean on June 1st, 2011 09:00 pm (UTC)
Thank you for sharing sweetie and I love your new layout. I love those photoshoots. Wish I could have them somehow but the photographer won't even answer the Q me and others asked her. So..
Thanks again.
tinkabell007tinkabell007 on June 4th, 2011 06:38 pm (UTC)
Well, thank YOU for reading and commenting!! And thank you for the layout compliment. The pics are just sooo gorgeous. I had to have them on my layout.

Oh, but the pics are all online!! Haven't you seen? Plus I posted the smiling pic just yesterday :-)
Kristin: Jared » “My Reason For Existing”kristypadalecki on June 1st, 2011 10:16 pm (UTC)
Thanks for posting your review of the con, hon. I'm sorry the guys seemed a bit off though, that's a real shame. I did read about that crazy person that violated Jared and it really made me mad. He didn't deserve that at all, and I feel terrible that it seemed to shake him up for the rest of the con. I'm really glad your photo op turned out beautiful and that Jared was such a sweetheart to you. ♥

Aww, meeting so many wonderful people must have been awesome!! :D
tinkabell007tinkabell007 on June 4th, 2011 06:42 pm (UTC)
And thank you for reading, darling :-)

Yeah, that crazy person made me mad as well!! It shows again that this fandom still has some crazy ppl!! :-( I'm so sorry this happened to Jared. And despite all of this, he still tried to be all smiley and goofy and make this con a good experience for everyone!! \o/

And it really is wonderful to meet so many ppl you only know via the internet!! So much fun! I really hope that one day we also have the chance to me, hon! \o/
(no subject) - kristypadalecki on June 4th, 2011 10:25 pm (UTC) (Expand)
deanvica23deanvica23 on June 1st, 2011 10:42 pm (UTC)
interessant to see how you lived the con you who make so much of con.
The cons of rogue have of fantastic goodies.You was in the same hotel that jensen and you said me nothing sniff me sad. It spoke you at elevators? It was alone or with jared? I think that they takes always a hotel near of the con.I hadn't the chance to win a coffee lounge. Saturday i had the number 741 and it's the number 740 who won. Not of chance for me. It's my dream one coffee lounge with jensen.
maybe that the boys make too much of cons. ASylum 6 and one week after germany. Jensen at asylum 6 was a little sick already. So you think that they don't enjoyed the con. Maybe they don't like the germany or not happy that genevieve and danneel wasn't at he con really.
i have been disappointed with jensen it's true not of connection with him at the opposite of jared at ops and autos. Weird i adore jensen my dream it's a connection with him but that don't arrive. Asylum 3 and in germany with jensen nothing arrived of really magic. But this time with jared it arrived something. Lot of fans say that they have a real connection with him but i wait it.For the moment it's cold. I continue to love him more the jensen in the photos, on the screen. Or maybe that will be different if i have a day several ops with him.
Why they enjoys more roma cause the fans organisate it? Cause they make more what they wants? Im sure that at nashvlle they will be very relax ,the fans will have of super ugs sniffffffffffffffffffffffffffff.
You found jensen pissed? Maybe it wast well in england and germany or some problems.It don't said you nothing at autos? disappointing!I want too that jensen be marvellous and perfect it isn't.
Jared is adorable with the story of train. Happy for your ops with jaredddddddddddddddddddddd. I found him marvellous with me.Sorry baby that you don't took auto of jared.I read that a girl made signed at jensen his ops where it don't smiled. She said him it said that it was tired and made her a smile.I love lot brock beautiful gentle but not of money for a op with him. At auto very nice. I find that is less shy and the panels are not easy for him. But it learn. I love mark it is funny with richard.
I find that it's very weird that all the actors made photos black and white and not jensen snifffffffffffffffffffffffffffffff.
tinkabell007tinkabell007 on June 4th, 2011 06:56 pm (UTC)
Oh yes!!! Fantastic goodies indeed!! If I had the money I would have bought and bought and bought and bought some more!!! But since I didn't have it, I didn't buy much. *sigh*

Oh I didn't tell you about the hotel?? Oh man I can't remember whom I told about it! There were soooo many ppl! I'm sorry. But then again, we didn't have so much time with each other and had way more important things to say to each other :) But now you know.
But no, I didn't speak with him. Tanja and I left him all alone since he seemed tired and stressed.

I'm sorry you didn't have your special connection with Jensen. :-( But hey, at least you had a Jared moment. :) I met Jensen so many times now and I still don't feel a "special" connection. So you should not take it personally.

And yeah, it's kinda sad that Jensen was the only one you didn't allow those black and white pictures being take of him!!! :-(
Tanja: All about LOVEangels_cordy on June 1st, 2011 10:56 pm (UTC)
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww I love to be your Angel ♥♥♥♥
And I miss you like crazy, it's like you said, it gets harder and harder after every con *sigh*
Thanks for the great report and I agree on everything you said.
There was definitely something off with Jared and Jensen, like we talked about it on Sunday night.
LOVE YOU HON
*huggles*
tinkabell007tinkabell007 on June 4th, 2011 07:09 pm (UTC)
Yep... my personal Guardian Angel!! And so much cooler than Cas *gg*

Oh honey, I'm already counting the days for Vancouver!!! \o/ We'll be having a rocking time again!!!

*huuug*

Fabifabilimah on June 1st, 2011 11:37 pm (UTC)
thank you for your reporting
:D
tinkabell007tinkabell007 on June 4th, 2011 07:10 pm (UTC)
And thank YOU for reading :-))
raloria - Screencapping Goddess: Events - Consraloria on June 2nd, 2011 03:06 am (UTC)
Thanks for your report, hun. :)
Sad to hear about the boys being off that weekend, but then how many cons have they had back to back? Two? Three? That would wear anyone out. I love attending these (and like you, believe every fan should go to at least one con to see the boys), but I'm starting to think there's too many. It's like this year has become convention year for them and it's setting a grueling schedule. They deserve to have a break when they're not filming.

Anyway, love hearing about all your experiences and meeting up with fellow fans (and the story of Jason in the elevator is oh, so cute!). I feel the same way...half the fun of cons is being with other fans. So much fun meeting my LJ buddies. :D
tinkabell007tinkabell007 on June 4th, 2011 07:14 pm (UTC)
Well, thank you for reading and commenting :-)

And I absolutely agree. It's way too many cons right now. Don't get me wrong, I love to see them at every con, but I really think it's starting to be exhausting for them. I get that the money is probably very good and it's also a nice source of income for them while not shooting a movie etc. But I think, after having so much stress while shooting the show, they should take quite some days off where they can relax and do absolutely nothing!! :-)

Yet again, I really look forward to VanCon and I'm sure the boys will be way more relaxed then.