?

Log in

No account? Create an account
 
 
18 April 2009 @ 07:42 pm
Icon Fun!  
Been in such a good mood today (my bet’s on all the Aussie con reports lol ) that I had a little fun with photoshop… nothing major, but I just wanted to get these ideas out of my head :D

10 x Supernatural fun icons
12 x Non-Supernatural text icons

Teaser:

pic pic pic




Plz comment if taking & credit if use :) But most of all… enjoy *g*

1. 2. 3.
4. 5. 6.
7. 8. 9.
10.
1. 2. 3.
4. 5. 6.
7. 8. 9.
10. 11. 12.
 
 
 
Kimberlytaintedangel80 on April 18th, 2009 02:08 pm (UTC)
Ok, I think I love every one of these! Thanks so much!! I'll credit when I use them as well! :0)

Edited at 2009-04-18 06:11 pm (UTC)
tinkabell007tinkabell007 on April 18th, 2009 03:40 pm (UTC)
Thanks Kimberly! Glad you like them! Weeh :)
shadow_of_doubt: Jared--Hair in eyes and smileshadow_of_doubt on April 18th, 2009 02:10 pm (UTC)
#1 is exactly what I've been needing! Thank you!!
tinkabell007tinkabell007 on April 18th, 2009 03:50 pm (UTC)
No, thank YOU! I am glad that it was exactly what u've been looking for :-)
Charly: Sidi canine confessions by jenlynn820charly2004 on April 18th, 2009 02:11 pm (UTC)
Hehe, love them all!
<3<3
tinkabell007tinkabell007 on April 18th, 2009 03:50 pm (UTC)
Thanks sweetie :)
juchalinajuchalina on April 18th, 2009 02:15 pm (UTC)
Lololol! Great pics, hon!
I need some extra space for icons! Immediately!
tinkabell007tinkabell007 on April 18th, 2009 03:53 pm (UTC)
Hehe! Thank you!! :-D
magsermagser on April 18th, 2009 02:19 pm (UTC)
These are fantastic! Will take some and will credit!Thank you!
tinkabell007tinkabell007 on April 18th, 2009 03:54 pm (UTC)
aww thank you, hun!!! Glad you like them :-D
Marionfaith_mars on April 18th, 2009 02:36 pm (UTC)
Geil, geil, geil!!!!!!
tinkabell007tinkabell007 on April 18th, 2009 03:54 pm (UTC)
danke :)
Tanja: Howdy Jayangels_cordy on April 18th, 2009 02:48 pm (UTC)
SQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
OMG the icons are AWESOME
I soo gonna snagg a few and will credit
YOU ROCK
tinkabell007tinkabell007 on April 18th, 2009 03:55 pm (UTC)
awwww u are sooo cute!! Thank you honey!!!

(ppssst...and I am still in full squee mode!!! :-D :-D )
(Deleted comment)
tinkabell007tinkabell007 on April 18th, 2009 03:58 pm (UTC)
Awww thank youuuuu Bridget :-D
nila_renanila_rena on April 18th, 2009 03:33 pm (UTC)
Oh wie cool sind die denn? Da kann ich mich gleich garned entscheiden.
tinkabell007tinkabell007 on April 18th, 2009 03:59 pm (UTC)
hihi... dankeschön :)
Andrea: Thank youlupina78 on April 18th, 2009 03:36 pm (UTC)
OMG!! Awesome icons!! I had to squee about the W.W.D.D icon - bc I have a tshirt with "What would MacGyver do?" on it!! LOL

I snagged A 5+8 and B 2-6 and 9-12!!

Thank you so much!! AWESOME!!

*huggles*
tinkabell007tinkabell007 on April 18th, 2009 04:00 pm (UTC)
awwww... no, thank YOU so much for leaving such a lovely comment!!!! *iz happy*
gonna Hulk out on you。: Other | perv timespada_something on April 18th, 2009 03:37 pm (UTC)
OMG, I LOVE THOSE <3
Thanks for sharing, hon!
tinkabell007tinkabell007 on April 18th, 2009 04:01 pm (UTC)
awww, thank you!! :-)D Glad you like!!! :)
crazylilly: SPN - Himmelcrazylilly on April 18th, 2009 03:39 pm (UTC)
Die sind ja toll. Vor allem die Text-Icons sind Klasse. Ich muss mir gleich mal ein paar davon zulegen.
tinkabell007tinkabell007 on April 18th, 2009 04:01 pm (UTC)
Heh... dankeschön!! Freut mich sehr, dass sie dir gefallen :-D
Starlaces: Sinfest: laptopstarlaces on April 18th, 2009 03:40 pm (UTC)
swiped some of the text icons. thanks!
tinkabell007tinkabell007 on April 18th, 2009 04:01 pm (UTC)
Enjoy! Thank you :-)
Suz: Kinkymaddonna001 on April 18th, 2009 03:41 pm (UTC)
omg, these are hilarious! can I take some of them, puh-leeez?
tinkabell007tinkabell007 on April 18th, 2009 04:03 pm (UTC)
Oh please, snag away!! They are here to be snagged!! :-)

Glad you like them! Thank youuuu! ♥
Ebru: darklydean dork in denialpaceyringwald on April 18th, 2009 03:42 pm (UTC)
Wow these are amazing :D
Hi! Every single icon is amazing. But I just wanna' snag few of them. :P Is it possible? *wishes*
tinkabell007tinkabell007 on April 18th, 2009 04:04 pm (UTC)
Re: Wow these are amazing :D
Heh, absolutely! They are here for being snagged! So, take whatever you like :-)

Thank you :-)
Re: Wow these are amazing :D - paceyringwald on April 18th, 2009 04:07 pm (UTC) (Expand)