?

Log in

No account? Create an account
 
 
06 April 2008 @ 05:00 pm
Jared EYECON - Videos  
Okay... Jared is simply awesome! I know I know... but right now I dont have any more words... He's just... GAH!!!

Have two vids for you, one of the entering and one doing the "Matrix style" or something like that.






(it may take a couple of minutes before the vids show up, just uploaded them to YT)



Someone also asked him about RPG and Wincest again... which was... well, inappropriate... but he had a good laugh.

And he did his puppy lost his shoe face. (Sorry Michi couldn't find the video so fast... :-/ )

Someone asked about the nicknames for each other and Jared went like "weeeell, I call Jensen "ugly" b/c everyone calls him pretty... so when he hears "ugly" he knows that I'm talking" LOL And Jensen's nickname for him? "Lord!" LOL After that he bursted out laughing himself! And the serious answer was that he calls Jensen "Smeckles" A LOT.

I already had my two pics with him taken and YES, I asked for the Blue Steel LOL So I hope it'll turn out okay :D Oh, as i walked up to him he stood up (and was again a head taller than me) swung his arm around me and said "Hey Babe" ) Uhmmm... *do not compute... do not compute* I forgot to smile for the pic for a second LOL He cant say something like that! He really, really just cant!!
Tags:
 
 
Current Mood: happyhappy
 
 
 
demons I get, people are crazy: J2 hugwinchestergirl on April 6th, 2008 03:29 pm (UTC)
squeeeee honey your so lucky!! well that was a way better outcome than our ill-fated trip wasn't it !! wish I could have been there!

*hugs you*
tinkabell007tinkabell007 on April 11th, 2008 10:30 am (UTC)
Oh I wish u could have been here as well!!!

*hugs you back*
all_feeling on April 6th, 2008 03:35 pm (UTC)
OMG girl, I ♥ you!!!!! You're just....well....awesome.

Jared was beyond awesome. I thought he'd be tired or less entertaining after all the stress on the set and barely getting time off flying to Orlando but no...there's he is, Goofy in his full glory!

Oh NOOOOOOO! I asked for no freaking wincest fanfic questions!!! Damn, it's embarrassing. We should have general rule posted in SPN lj communities and telling people NOT to ask this...it's fun for us but poor boys, they're probably terrified.

And it's just pathetic...like the girl!sam fanfic someone mentioned last year.

OMG I'd either faint or jump him if he said something like that to me...good that I don't have a chance to go to any con, I'd probably get arrested for tearing their clothes off their bodies or something equally pervy.
tinkabell007tinkabell007 on April 11th, 2008 10:34 am (UTC)
Heh, you are very welcome! I know how it is, sitting at home while there's a convention. I'm always checking my flist every five seconds. I'm grateful when ppl post their stuff fast :) So, the least I can do, is to do the same thing :)

OMG I'd either faint or jump him if he said something like that to me...good that I don't have a chance to go to any con, I'd probably get arrested for tearing their clothes off their bodies or something equally pervy.



BUT at least they'd remember you forever ROOOFL
raloria - Screencapping Goddess: Jaredraloria on April 6th, 2008 03:45 pm (UTC)
You're so awesome....and fast! Whoah!

Love the bit about him having Jensen's pants sown up...."Jared!!!!" LOL! XD

Thanks so much for these! I can't wait to see/hear more! *huggles* :D
tinkabell007tinkabell007 on April 11th, 2008 10:35 am (UTC)
So glad you enjoyed these! U are very welcome!

And I loved it that Jared gave us a new prank-story :D
magsermagser on April 6th, 2008 03:45 pm (UTC)
God that souds fantastic! Thanks for the vids and the update!
sparklingrocks on April 6th, 2008 03:45 pm (UTC)
And the serious answer was that he calls Jensen "Smeckles" A LOT.

FTW!!!

I don't know how to keep an angsty storyline going when using that in my fics. But it's just FTW. *lol*
tinkabell007tinkabell007 on April 11th, 2008 10:45 am (UTC)
It truly is!! You know, I thought he'd say Jen or something like that! BUT Smeckles?? It's just priceless!!
Space Cadethotfuzz85 on April 6th, 2008 04:25 pm (UTC)
This

all Jensen "ugly" b/c everyone calls him pretty

and this

He calls Jensen "Smeckles" A LOT.

is made of the WIN.


This (about RPG and Wincest again) not so much. *facepalm*

This fandom OMG.
tinkabell007tinkabell007 on April 11th, 2008 10:48 am (UTC)
I dont get all these fanfics questions either! Ppl need to draw a line between fandom online and fandom in real life! It's just a no-no to ask a star such a question! *sigh*
Fabi: yay jaredfabilimah on April 6th, 2008 05:09 pm (UTC)
ohh honey thank you so much for sharing the vids.
He's just awesome!
tinkabell007tinkabell007 on April 11th, 2008 10:49 am (UTC)
U are very welcome, sweetie! :)
Michaela: Jared [Oral Fixation]michaela3105 on April 6th, 2008 05:13 pm (UTC)
OMG! I don't even know where to start *g* SMECKLES LOL!!! And Jared calling you BABE...HOLY SHIT!!! *goes off to watch the vids*
tinkabell007tinkabell007 on April 11th, 2008 10:51 am (UTC)
And Jared calling you BABE...HOLY SHIT!!!

I was so right - the pic after his line looks sooo stupid LOL I look like I make mooneyes at him or having dropped some pills... LOL I'll scan the pics in the next couple of days and will show them to you!

WeHo M.: SPN - And the followers appearafrocurl on April 6th, 2008 05:25 pm (UTC)
Thanks for those videos! I had a good time with him last weekend.

Oh RPG and Wincest questions. I wish someone would stop asking those.
Debz Ⓥzomzoms on April 6th, 2008 05:28 pm (UTC)
Thank you so much for sharing the report and the vids...my face hurts from grinning at his responses.
tinkabell007tinkabell007 on April 11th, 2008 10:52 am (UTC)
U are very welcome! At least your face's hurting in a good way :D
Jas: eye-fuckcrystalchain on April 6th, 2008 05:45 pm (UTC)
You're made of awesome! Thank you so much for sharing these vids with us I love them. Jared is such an awesome guy :D

"weeeell, I call Jensen "ugly" b/c everyone calls him pretty... so when he hears "ugly" he knows that I'm talking" ~ "And the serious answer was that he calls Jensen "Smeckles" A LOT."
I can't get the silly grin off my face :D these two guys gonna kill me someday LOL

& he called you BABE?! What the.. LOL
tinkabell007: j2 slaptinkabell007 on April 11th, 2008 10:54 am (UTC)
Oh, you are so very welcome! Glad you enjoyed these :) Jared is beyond awesome!!

these two guys gonna kill me someday LOL


No argument here! These two will be the end of me one day!!! But hey, at least I'd die happy lol

& he called you BABE?! What the.. LOL


Trust me, I still cant believe it! Just when I think about it, I go all "WTF... omg..." LOL

Lierina: crazy boyslierina on April 6th, 2008 05:48 pm (UTC)
Thank you very much for sharing the vids :-D
tinkabell007tinkabell007 on April 11th, 2008 10:54 am (UTC)
It was my pleasure! Glad you enjoyed! I'll post more in the next couple of days :)
ckllckll on April 6th, 2008 06:01 pm (UTC)
SQUEEEEEEEEEEEE! Thank you for sharing honey!
tinkabell007tinkabell007 on April 11th, 2008 10:55 am (UTC)
U are very welcome babe!
ヴェレーナongiara on April 6th, 2008 06:39 pm (UTC)
Haha, his Matrix move was just awesome! Thanks for sharing these :D
(Anonymous) on April 6th, 2008 06:46 pm (UTC)
OMG! Sounds like you had a seriously amazing day! I'd be probably dead if Jared would call me 'babe'. :o You go girl! :D
tinkabell007: jared - skin sexytinkabell007 on April 11th, 2008 10:56 am (UTC)
Oh I think I was brain dead after he called me that LOL It was just too much for my fangirl heart LOL